Jakie układy reklam Google AdSense…

Jakie układy reklam Google AdSense…
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Dlatego też przesunąłem reklamę z wnętrza tekstu na koniec i to dało dużo lepsze rezultaty. Podejrzewam, że przyczyną tego jest zainteresowanie czytelnika artykułem. Gdy zaczyna on coś czytać i się „wciąga” to reklamę AdSense (lub jakąkolwiek inną) wewnątrz tekstu zwyczajnie pomija i czyta dalej. Dopiero, gdy skończy czytać to szuka kolejnej czynności do wykonania. Dlatego też, umieszczenie reklamy po zakończeniu artykułu daje dużo lepsze rezultaty.
Np. jeżeli piszesz o zarabianiu w sieci i masz artykuł o listach mailingowych, to starasz się w nim przekazywać informacje na temat zalet, wad, kosztów itp. Następnie gdy użytkownik przeczyta taki artykuł będzie prawdopodobnie szukał dalszych informacji na ten temat lub będzie zainteresowany jakąś usługą związaną z budową listy mailingowej – czyli będzie bardziej skłonny do kliknięcia w reklamę, jeżeli otrzyma satysfakcjonującą go treść. Gdyby reklama została w środku artykułu, to zostałaby pominięta, gdyż wówczas nie byłaby elementem pożądanym (bo czytelnik nie zapoznał się jeszcze z całością wpisu).
ZOBACZ: Czy warto zarabiać w polskim Internecie
Jakie układy reklam Google AdSense (lub innych podobnych) stosujesz na swoim blogu/stronie? Które z nich są najbardziej skuteczne? Napisz o tym w komentarzu!

Pozostałe artykuły o nauce, szkole oraz edukacji:

about author

admin

related articles

Nasza ankieta:

Czy można znaleźć w Katowicach dobry, sktueczny ale niedrogi coaching?

View Results

Loading ... Loading ...

Archiwa

Zobacz także:

  • Czy muzyka kształtuje osobowość i charakter?

    Rozmowa o kształtowaniu osobowości i charakteru, poprzez muzykę, powinna być prowadzona w zupełnie innym tonie, ewentualnie na innych zasadach. Moim zdaniem, ciężko powiedzieć, czy każdego zainteresuje muzyka, jej tworzenie czy nawet kajanie się ją, jako lekiem na całe zło. Tutaj każdy człowiek jest indywidualistą, więc ciężko, naprawdę, wypowiadać się za innych, a nawet nie powinniśmy,…

    Read more

Kategorie